Я КУПИВ(ЛА) ВЗУТТЯ(ОДЯГ) ЯКЕ МЕНІ НЕ ПІДІШЛО, ЯК МОЖНА ЗРОБИТИ ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ЗАМІНУ?
Оскільки ми відправляємо товар Новою Поштою, Ви маєте можливість поміряти товар при отриманні. Якщо товар не підійшов, можна відразу відмовитись від товару на пошті та оплатити доставку (+-120 грн) на пошті, або на карту менеджера. Якщо Ви не оглядали товар і забрали його, тоді обов'язково уточнити, на які дані надсилати посилку по одному з номерів 068 365 3023, 093 115 6022 (в робочий час).На сьогоднішній день склади магазину Sova Shop UA знаходяться в 10-ти містах України. Усі питання щодо заміни або повернення для більшої точності вирішуються у телефонному режимі або у месенджерах.
На пошті посилка безкоштовно зберігається 5 днів, після чого автоматично повертається назад до нас.
У такому випадку доставку теж оплачує замовник.
Ми даємо 14 днів на повернення будь-якого товару після доставки
У магазині sova-shop.com.ua продається товар найвищої якості. Якщо Ви хочете повернути товар, ми даємо Вам таку можливість.
Повернення оплачує Відправник повернення.
Скористатись правом на повернення можна якщо товар:
- не був ношеним, збережені товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики;
- не був пошкоджений;
- є оригінальна коробка, в якій був доставлений товар;
Процес оформлення повернення:
потрібно відправити в оригінальній коробці (дані документи Ви знайдете на Вашій пошті e-mail);
Посилку можна надіслати зручним для Вас способом
Коли буде зроблено повернення коштів:
Час очікування на повернення Ваших коштів - максимально 14 днів після отримання і перевірки нами товару на складі.
Способи повернення коштів:
- гроші будуть повернуті на карту ПриватБанк.
Усі пересилки взуття оплачує клієнт.
Далі, ми отримуємо Вашу посилку, перевіряємо її стан (товар має бути не ношеним) і якщо все гаразд, робимо заміну товару або повернення грошей. Заміна відбувається протягом 2-х днів із моменту отримання товару нами. Повернення протягом 7-ми днів (на будь-яку банківську карту, яку ви вкажете).